Bir yazı, konuşmada net bir şekilde karşılaşılması zor olan şeyi ifade etmenin harika bir yoludur

Bir yazı konuşmada net bir şekilde karşılaşılması zor olan şeyi ifade etmenin harika bir yoludur. Bu iş ile ilgili yazmanın el ele gitmesinin ana nedenlerinden biridir. Bu yüzden, herkes okunabilir makale yazamaz. İş içerikli makale üretmek ayrı bir sanattır. İş dünyasında yazmanın önemi, not veya e-posta göndermek ile sınırlı değildir. Bu günlük işlerin ötesine geçer. Yazmak ürünü marka yapacak veya kaybedecek bir araçtır. Ürününüzü gerçekçi bir şekilde tanımlamanın yanı sıra tam uzunlukta bir makale yazmanız gerekir. Bu biraz gerginliğe neden olur. Çünkü, yazmak çok başka bir şeydir ve müşteri kazanmak için gerçekçi bir şekilde yazmak tamamen farklıdır. 

Ürün Tanıtım Makalesi Yazmaya 10 İpucu

1. Müşterinizi Tanıyın: Tanıtım yazısı yazmadan önce dikkat etmeniz gereken ilk önemli nokta müşteriyi belirlemektir. Makale yapısını rastgele bir yaş grubu veya çalışma etrafında oluşturmak uygun olmaz. Örneğin, yeni ürün bir yazılım ise müşteriyi eğitim alanından veya finans sektöründen biri gibi bir yazılıma ihtiyaç duyandır. Hedef kitle onlar. Teknoloji kullanmanın onlara ne kadar yardımcı olabileceğini yazın. İçerik aracılığı ile müşteri ve ürün arasında bir diyalog oluşturun. Mesela, hizmeti nasıl geliştirebilir ve bundan ne kazanacaklar?

2. Açıklık Gerekiyor

Bir tanıtım yazısı yazmak yazarın kelimelerin kullanımı konusunda sürekli bilinçli olması gerekir. Karmaşık terim kullanarak veya argo sözcük içeren bir makale yazmak okuyucunun dikkatini çekebilir fakat, birçok sakınca oluşturabilir. Ürün için bir tanıtım yazısı yazıyorsunuz ve müşteriye ne iletmeye çalıştığınız net olmalıdır. Bazen, böyle bir makale yazarken tanıtım yaptığı ürün hakkında konuşmayı unutur ve sağladığı diğer birçok hizmeti dahil eder. Bir ürün için bir makale yazın. Her şeyi tek parça halinde toplamaya çalışmayın. Aksi takdirde, iş yazısı ile anlamsız ve karışık bir işin parçası olursunuz. Bir işi anlaşılır dil ile anlatmak çok zordur.

3. Anahtar SEO'dur

Şüphesiz SEO, bir promosyon yazısının en önemli parçasıdır. SEO trafiği sitenize getirmeye yardımcı olan 'arama motoru optimizasyonu' anlamına gelir. Örneğin, biri yazılım teknolojisi hakkında bilgi edinmek istiyor ise makalede Google'ı veya başka bir arama motoru ile makaleyi sayfada ileri taşıyacak kelime olmalıdır.

4. Söylemek İstediğiniz Gibi Açıklayın

Ürün özelliklerini açıklarken kısa tutmak her zaman iyidir. Ancak, bir promosyon makalesi söz konusu olduğunda büyüme stratejisinin bir parçasıdır. Ürün hakkında bir veya iki paragraf yazarak insanlar arasında popülerlik kazanamazsınız. Doğrudan ürünün açıklamasına atlamayın, bir olay zinciri oluşturun. Makalenin geri kalanı için temel oluşturacak iyi bir giriş ile başlayın. Ardından, onu ürünün 'iyi' yönlerine doğru akış oluşturun.

5. Başarı Hikayesi

Başarıya ulaşmak için müşterinizin güvenine sahip olmanız gerektiği tespit edildi. Ancak, bu güveni nasıl inşa edeceksiniz? Bunlar, başarı hikayelerinden geçer. Örneğin, her insan bir müşteridir. Hepimiz ihtiyaç duyduğumuz şeyleri diğer insanlardan satın alırız. Şu anda kendinizi bir müşteri olarak hayal edin.

  • Ürünün ihtiyacınızı karşılayıp karşılamadığını kontrol etmeden bir şey satın alacak mısınız?
  • Diğer kullanıcıların bu konuda söylediklerini kontrol etmeden satın alacak mısınız?

Herkesin gerçekleştirdiği temel bir eylemdir. Müşterinin size inanması için üründe başarı hikayesine ihtiyacınız var. Müşteri size neden inandığını ve daha fazlasını bekleyebileceklerini ekleyin.

6. Üretimin Başarısı İstatistikler

Şimdi birçok mutlu müşteri hakkında yazmak ve gerçek başarıyı göstermek tamamen farklı şeydir. Ürün hakkında harika şey yazabilirsiniz. Ancak, bu kendi kornanızı çalmaya benzer. İnsanlar veri arar ve onlara vermelisiniz. Ürünün büyümesini pazarın ve diğer önemli faktörlerin onu nasıl etkilediğini göstermek için bir ile iki resim kullanın. Ürünün piyasadaki çalışma ve kabulünün net bir görüntüsünü sağlayacaktır.

7. İş ve yaratıcı yazma

Yazma yanlış tonun yarardan çok zarar verebileceği bir ortamdır. Birçok yazar iş yazımını başka bir yaratıcı yazma biçimi olarak alır. İş yazımı yaratıcı yazıdan çok farklıdır; Resmidir ve kişisel zevk için yazılmış olmaktan çok izleyiciye yöneliktir. Kullandığınız terim ile verilen örnek vb konuların bilincinde olmalısınız. Yaratıcı yazımda ayrıştırma, ayrılmaz bir parçadır. Ancak, iş yazışmalarında herhangi bir konudan ayrılmayı kaldıramazsınız. Her konuda net olmalısınız.

8. Satmakla Anlatmak

Her türden hikaye yazarken her yazar göstermenin başarının anahtarı olduğunu ve anlatmamanın anahtarı olduğunu hatırlamalıdır. Bir promosyon yazısında onu satmak için yazdığınızı ve söylememek için yazdığınızı hatırlamanız gerekir. Aşağıdakileri göz önünde bulundur: Müşterilerinizin ne kadar mutlu olduğunu söylemeyin, yorumları gösterin. Satır arasında satış yapın. Müşterinin ürün satın almasını sağlayın. Kupon ve indirim gibi şeyler kazanmaya yönelik zorluklar gibi sunduğunuz hizmeti gösteren web sitenizin farklı sayfalarına bağlantı ekleyin.

9. Bir İçerik Yazarı İşe Alın

Paranızı bir içerik yazarına yatırın. Hiç kimsenin ne sattığınızdan daha iyi bilemeyeceği konusunda hiç şüphe yoktur. Aynı zamanda, herkesin bir yazar olmadığı da doğrudur. İnsanlar kusursuz dil bilgisine sahip düzgün yapılandırılmış bir makale okumayı severler. Bunun için iyi bir içerik yazarı tutmanız gerekir. Yazının çok iyi bir dil ile yazılması zorunludur.

10. Fotoğraf Kullanmada Denge

Görseller tanıtım kaynağınızdır ve bu bölümü dengelenmeniz gerekir. Çok fazla görsel eklemek makalenin ürününüzün görsellerinin bir galerisi gibi görünmesine neden olabilir. Müşteriler görseller yüzünden makalenizi okumaz. Resimlerin puan eklendiği yerlerde kullandığınız puanları göstermeniz gerekir. Gerekiyorsa konu başlıklarına sadece konu başına bir resim kullanın. Resim galerisi gibi görünmesin.

Sonuç: İş dünyası yeni başlayanlar ile birlikte patlama yaşıyor. Bu girişimlerin çoğunun yeni bir işe başlamadan önce sonlarını hazırladığı gizli bir gerçek değil. Başarısızlığın birçok nedeni vardır, 

Örneğin:

  • Nakit eksikliği
  • Ekonomide düşüş
  • Ürüne artık ihtiyaç yok
  • Mutsuz müşteriler
  • Kötü takım

Bunların dışında ürününüzün temelini sarsabilecek en önemli konulardan biri tanıtım eksikliğidir. Ürünü bir film yapımcısının yaptığı gibi tanıtmanız gerekir. Ürün sizin oluşum ve başarınızdır, bunu tüm dünyaya bildirin. Ürünü tanıtmak için makale gönderebileceğiniz çok sayıda başlangıç topluluğu yoktur. Bu nedenle, mevcut olanı özel ve doğası gereği erişim sağlar. Etkin bir tanıtım makalesi nasıl yazılır?

İşletme tanıtım yazısını https://www.kobiajanda.com/forums/ alanında paylaşın.

Daha yeni Daha eski