Bugünkü yazımızda sosyal medya konularına yönelik önemli ipuçları vermeye çalışacağız. Günümüzde, dijital pazarlama, bu kadar geniş bir kitleye ulaştığı için büyük ölçüde öne çıkmıştır, ancak bir dizi başka avantajlarda sunmaktadır.

  • Sosyal paylaşım ağı olan sosyal medyada neler yapabiliriz?
  • Sosyal medya pazarlamanın faydaları nelerdir? 
  • Paylaşım ağında bulunan kurallar nelerdir?


Sosyal Medya Kuralları

Paylaşımlarda neler dikkat etmeliyiz?


Geniş bir coğrafi erişim ile sosyal medya hesaplarınızı çevrimiçi yayınladığınızda, kullanıcılar nerede olurlarsa olsunlar aktivitelerinizi görebilir. Bu, işletmenizin pazardaki erişimini artırmanızı kolaylaştırır. 

Profil ve sayfa oluşturma işlemlerinden sonra takipçi sayısını arttırmak için forumda tanıtım yazınızı paylaşın. Profilinizde ise gün içerisinde farklı saatlere yayılmış içerikler paylaşın. Günde birkaç içerik paylaşımı, sosyal medya kullanıcılarının hesabınızı ziyaret etmesine sebep olacaktır.

Sosyal medya hesabımda ne paylaşacağımı bilmiyorum? diyorsanız.


Sosyal medya, marka hikayenizi anlatmak için harika bir platform olsa da (insanlar markayı sevmenin ve onlarla güçlü bir şekilde bağlantı kurabildiği için markanızı pazarlamanın en iyi yolu budur), birçok marka ve kişiler gerçekten nasıl olduğunu henüz anlayabilmiş değil.

Sosyal medya hala harika bir yerel dağıtım kanalı ve eğer karmaşıklıklarına hakim olursak, içeriğimize daha fazla dikkat çekebiliriz. Daha fazla tıklama, beğenme ve paylaşım yoluyla içeriğimizin erişimini en üst düzeye çıkarmak istiyoruz. Bu, rakiplerimize karşı avantaj elde etmemize yardımcı olacaktır.

Sizi sosyal medya pazarlama eğrisinin önünde tutmak için birkaç ipucu.

Facebook'ta Açık Grafik Etiketlerini Kullanma


Google, web içeriğinin nasıl düzenlendiğini anlamak için şema işaretlemesini kullanır; sonuçları bu şekilde gösterir. Yemek tarifleri, derecelendirmeler ve etkinliklerin zengin snippet'leri, Google'ın web içeriğinin şema işaretlemesini nasıl anladığı ve sonuçları buna göre nasıl görüntülediğinin örnekleridir.

Benzer şekilde, Facebook'un içeriği oldukça yapılandırılmış bir şekilde gösteren Açık Grafik Protokolü adlı kendi özel aracına sahiptir . Bu protokolde ustalaşabiliyorsanız, Facebook yayınlarınızın katılımını artırabilir ve dağıtılma şeklini geliştirebilirsiniz.

Müşteriler, markaların iyi araştırılmış ve ilginç içerik yayınladıklarında takdir edeceklerdir. Sürekli olarak kaliteli içerik üretmek zor olabilir - içerik uzmanlığına sahip kişileri dahil etmek işinizi daha kolay hale getirecektir . Bu tür yüksek kaliteli yayınlar, iyi bir takipçi elde ederek katılımı artıracaktır.

Bu aynı zamanda yeni yayınların tanıtımını kolaylaştırır.


Çalışanlar sosyal iletişime dahilse, yayınları kendi kişisel ağlarıyla paylaşmaları teşvik edilebilir. Bu, yayınlarınıza önemli bir çekiş sağlayabilir.

Tanıtım alanı https://www.kobiajanda.com/ forum'da, sosyal medya projenizin detaylı açıklamasını yazın profil yada sayfanızın bağlantı linkine ait adresi ekleyin.

Bir Yorum Bırakın

Daha yeni Daha eski