Küresel seyahat pazarı gün geçtikçe büyüyor, böylece reklam pazarı da büyüyor.

Reklamcılık, turizm endüstrisinin hem yerel hem de uluslararası pazardan turist getirmesine yardımcı olan en önemli faktörlerden biridir. Turizm sektörü her ziyaretçinin varış noktasını deneyimlemesine yardımcı olan doğal kaynakları, kültürü ve mirası vb tanıtmaktan sorumludur. Turizm reklamcılığı ziyaretçinin şahsen ziyaret etmeden önce bile gideceği yerleri tanımasına büyük ölçüde yardımcı olur.

Turizm Reklamcılığının Rolü

Günümüzde medya odaklı bir dünyada yaşıyoruz. Bugün her kuruluş işlerini tanıtmak için dijital medyayı kullanıyor. Müşteri için bu durumda turistler, farklı yerlere gider ve daha fazla konuşulan yer için tatil planı yapar. Bu yüzden, reklamcılığın pazarlamadaki önemini gösteren sadece genel bir örnek; Mesela 1970'lerde adidas spor ayakkabıları reklam maliyetini düşürdü. Müşteri dönüşündeki birden bire düşüşü fark ettiler, marka bununda üstesinden geldi.

Kuşkusuz reklamcılık her işletme için önemlidir.

Benzer şekilde seyahat işinde müşteriyi (turisti) ikna etmek için anahtar bir rol oynar. Teknik olarak turizm bir ürün değildir. Ürünlerin aksine turizm endüstrisini müşterilere satamazlar. Bu nedenle, turizm varış noktası müşterinin hayal gücünün temelinde satar. Müşteri reklam yolu ile geliştirilen beklentiler temelinde bir tatil planlar. Uygunsuz bir reklam, turizm işinde zarara yol açabilir. Etkili reklamcılık başarıyı garanti etmez ancak kesinlikle şansınızı artıracaktır.

Turizm endüstrisinde reklamın oynadığı üç önemli rol vardır: Turistleri, bir hedef veya turistlerin yer hakkında bilmesi gereken her şeyi ziyaret etmesi için bilgilendirmektir.

Turistleri bir hedefi ziyaret etmeye ikna edin.

Turistlere bir varış yeri ve tüm rezervasyonların nereden yapılacağını hatırlatmayı deneyin. Küresel seyahat pazarı gün geçtikçe büyüyor. Böylece, reklam pazarı da büyüyor. Batı ülkelerinde, yurtdışı seyahat hedeflerini teşvik etmek için reklam kampanyaları sık olarak kullanılır. Birçok reklam veren gelirlerini sadece uçuş rezervasyonu veya otel rezervasyonu gibi hizmeti tanıtarak artırmayı planlamaktadır. Oysa, hedef kitlelerine bağlanma ihtiyacı hissedenlerde vardır. Uluslararası turizm, reklam kampanyası için oldukça etkili tanıtım aracı olabilir. 

Web pazarlama, çevrim içi pazarlama veya e-pazarlama ile varış noktanızı tanıtmak ve seyahat ve turizm hizmetini pazarlamanın önemli yoludur. Turizm inceleme ve değerlendirmeleri ile rakipsiz ve kapsamlı turizm reklam hizmeti sunmaktadır. Turizm alanındaki başarı, seyahat ve turizm endüstrisine kullanıyoruz.

Kullandığımız başlıca turizm reklam araçları şunlardır:

  • Turizm Dizini Listelerini Geliştirin (bağlantılar)
  • Turizm Endüstrisi Banner Reklamları
  • İnfografikler ve Yaratıcı Reklamcılık
  • Video Reklamcılığı

Web Site: https://www.turizmdex.com/
Daha yeni Daha eski